• 1402/02/09
  • - تعداد بازدید: 111
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشتی،درمانی و آموزشی شهرستان داراب

دستگیری پزشک جعلی در داراب

رئیس شبکه بهداشت و درمان داراب از دستگیری پزشک جعلی در داراب توسط بازرسان نظارت بر درمان شبکه با همکاری پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان داراب از دستگیری پزشک جعلی در داراب توسط بازرسان نظارت بر درمان شبکه با همکاری پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان داراب، دکتر"سجادرضایی" با اعلام این خبر گفت: به دنبال گزارش های مردمی و شکایات متعدد شهروندان مبنی بر فعالیت غیرمجاز یک مرکز درمانی در شهر داراب، بازرسان واحد نظارت بر درمان این شبکه حسب دستور مقام قضایی با همکاری ماموران پلیس آگاهی از محل کار فردی غیر پزشک و فاقد صلاحیت درمانی در داراب که با جعل عنوان پزشک در فضای مجازی اقدام به فعالیت در زمینه درمان سرطان، درمان قند خون، درمان روماتیسم، درمان واریس و...نموده بود بازدید و فرد متخلف بازداشت و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی گردید.

دکتر"رضایی" با بیان اینکه تمامی خدمات پزشکی در مراکز غیر درمانی، غیر قانونی است از شهروندان درخواست نمود، از مراجعه به این مراکز که می‌تواند خطرات و پیامدهای جبران ناپذیری به همراه داشته باشند خودداری نموده و در صورت مشاهده این گونه موارد به واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت درمان اطلاع دهند .


  • گروه خبری : اخبار,آخرین اخبار و دستاورد ها
  • کد خبری : 77519
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید