• 1402/12/24
  • - تعداد بازدید: 109
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پویش فارس زیبا با طبیعت بدون زباله در داراب در حال اجرا می باشد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان داراب از اجرای 《پویش فارس زیبا با طبیعت بدون زباله》 در ابتدای ورودی جاده داراب به شیراز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان داراب، دکتر "سجاد رضایی" با اعلام این خبر گفت: پویش فارس زیبا با طبیعت بدون زباله به صورت استانی و با دستورالعمل‌های ابلاغی از معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ تا کنون با هدف فرهنگسازی و زیبایی محیط زیست درشهرستان داراب در حال اجرا می باشد.

 

 رئیس شبکه بهداشت و درمان داراب با توجه به نزدیک شدن به بهار طبیعت و آغاز سفرهای نوروزی افزود: واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان داراب با همراهی و همکاری فرمانداری ویژه، محیط زیست، شهرداری، آموزش و پرورش، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، نیروهای بسیج و گروه‌های مردم نهاد حامی محیط زیست اقدام به پاکسازی زباله ها و پسماندهای رها شده بخصوص پلاستیک نمودند.

او افزود: برنامه پاکسازی در سایر نقاط شهرستان نیز با محوریت مراکز جامع سلامت و خانه های بهداشت و با همکاری دهیاری ها، بخشداری ها و شهرداری ها  در حال اجرا می باشد.

دکتر"رضایی" در پایان ضمن قدردانی از دوستداران طبیعت و شرکت کنندگان در این پویش، اجرای مستمر اینگونه برنامه ها را موجب فرهنگ سازی عمومی و طبیعت عاری از زباله دانست.

 

  • گروه خبری : اخبار,اطلاعیه ها,آخرین اخبار و دستاورد ها
  • کد خبری : 97795
کلیدواژه

تصاویر